پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید توفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه گفت: در این روزها نیروهای نظامی همانند سپاه، ارتش، بسیج و طلاب جهادی به صورت شبانه روزی در حال ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی هستند، لذا از هم استانی ها درخواست می شود همچنان در منزل بمانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید توفیق رضایی، پیش از ظهر امروز در نشستی با جمعی از گروه های جهادی شهرستان قروه، اظهار داشت: اکنون کشور در یک جنگ تمام عیار به سر می برد، با این تفاوت که در این جنگ دشمن دیده نمی شود و این امر کار را برای همه ما سخت نموده است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه ادامه داد: شما که سلامتی خود را در راه مبارزه با این بیماری در طبق اخلاص گذشته اید همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستید، لذا جامعه باید قدردان همه شما باشد.

این استاد حوزوی با اشاره به لزوم همکاری مردم با مسئولان و... در زمینه شکست کرونا، عنوان کرد: مردم بخش اصلی و مهم مبارزه با کرونا و شکستن این زنجیره هستند و تا زمانی که عملا این خطر بزرگ را به خوبی درک نکنند کشور درگیر این وضعیت خواهد بود.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: در این روزها نیروهای نظامی همانند سپاه، ارتش، بسیج و طلاب جهادی به صورت شبانه روزی در حال ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی هستند، لذا از هم استانی ها درخواست می شود همچنان در منزل بمانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha