پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین، نظارت دقیق بر توزیع عادلانه اقلام بهداشتی را ضروری دانست و تأکید کرد: همه تلاش کنیم با نظارت دقیق، امکانات به درستی توزیع شود و به دست کسانی برسد که حقیقتاً نیازمند آنها هستند و در این امر کوتاهی و بی‌عدالتی صورت نگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز با آقای جمالی‌پور استاندار و جمعی از معاونان و آقای نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین به منظور بررسی روند کنترل و درمان ویروس کرونا، پیگیری شعار سال و برخی دیگر از مسائل استان دیدار و گفت و گو کرد.  

نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار با تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: امروز ملت، قدردان نعمت‌های الهی که این روزها در مواجهه با ویروس کرونا با دستان کادر درمان، پزشکان، پرستاران، نیروهای مردمی، نیروهای مسلح و پاسداران به مردم می‌رسد، هستند و ان‌شاءالله همراهی خود را با مدافعان سلامت بیشتر می‌کنند.  

وی با تقدیر از دکتر نامدار و همکارانشان و همچنین مسئولانی که برای مقابله با ویروس کرونا تلاش می‌کنند، افزود: این روزها شاهدیم که عزیزان ما در کادر درمان و نیروهای مردمی آرامش خود و خانواده‌هایشان را برای سلامت و آرامش جامعه و کاهش استرس مردم به مخاطره انداخته‌اند و یقیناً این اقدامات اجر و مزد زیادی نزد خدای متعال خواهند داشت.  

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اضافه کرد: همه آحاد جامعه به نوبه خود برای مقابله با این ویروس منحوس وظیفه دارند و همانطور که کادر پزشکی و درمانی شب و روز پای کار هستند، مردم نیز با رعایت اصول بهداشتی می توانند گام مؤثری برای کنترل و ریشه کن شدن این ویروس بردارند و این رسالت آحاد جامعه در این روزهای سخت و بحرانی است.   

نماینده ولی فقیه در قزوین، نظارت دقیق بر توزیع عادلانه اقلام بهداشتی را ضروری دانست و تأکید کرد: همه تلاش کنیم با نظارت دقیق، امکانات به درستی توزیع شود و به دست کسانی برسد که حقیقتاً نیازمند آنها هستند و در این امر کوتاهی و بی‌عدالتی صورت نگیرد.  

امام جمعه قزوین، جلب اعتماد عمومی را یکی از مؤلفه‌های اساسی برای پیشبرد کارها دانست و اذعان کرد: اعتماد به مردم معجزه می‌کند و همانطور که در زمان جنگ مردم با اعتماد کامل پای کار بودند و دفاع مقدس را به بهترین شکل پیش بردند، امروز نیز در بحران‌ها اگر اعماد کامل داشته باشند، همراهی کامل خواهند داشت و مسئولان می‌توانند این همراهی را در تمام بخش‌ها، به ویژه در مقابله با کرونا مشاهده کنند.  

وی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان جهش تولید از سوی رهبر فرزانه انقلاب، تأکید کرد: رهبری نسبت به اقداماتی که در راستای تقویت تولید صورت گرفت، رضایت نسبی داشتند اما تأکید کردند که تاکنون از یک دهم ظرفیت‌ها استفاده شده و لازم است همه ظرفیت‌ها فعال شوند.  

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب استان برای تحقق شعار سال، خاطرنشان کرد: استان قزوین به دلیل ظرفیت‌های بالای صنعتی، کشاورزی و دانشگاهی جزو استانهای خاص و ویژه محسوب می‌شود که با بسیج امکانات می‌تواند شعار سال را با بهترین کیفیت تحقق بخشد.  

نماینده ولی فقیه در قزوین از مردم خواست تا با استفاده از فرصت‌های معنوی، پناه بردن به مفاهیم قرآن و پیام‌های قرآنی آرامش خود را حفظ کنند و حداکثر همراهی را با دستورات پزشکی داشته باشند تا هر چه سریع‌تر ویروس منحوس کرونا از میان برود.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha