چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حوزه/ حجت الاسلام فاطمیان با اشاره به شیوع ویروس کرونا، ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران بهداشت و درمان، از مردم خواست با عمل به توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه برای شکست کرونا همکاری کنند.

حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال های اخیر توجه ویژه ای به تولید داخل داشته اند و نامگذاری سال ۹۸ به نام رونق تولید و تأکید دوباره ایشان بر جهش تولید نشان دهنده اهمیت تولید در شکوفایی اقتصاد است.

امام جمعه اقبالیه با تأکید بر این که با تحقق شعار جهش تولید در کشور نرخ بیکاری کاهش و به تعداد شاغلین در کشور افزوده می شود، اظهار کرد: برای رسیدن به جهش تولید باید برنامه ای دقیق با استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان اقتصادی کشور  طراحی شود.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: قاچاق کالا و واردات بی رویه، از عوامل مانع رونق اقتصادی و جهش تولید است؛ جلوگیری از قاچاق کمک شایانی به تولید کشور می کند، لذا باید دستگاه های اجرایی با تمام ظرفیت برای جلوگیری از قاچاق کالا تلاش کنند.

حجت الاسلام فاطمیان همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا، ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران بهداشت و درمان، از مردم خواست با عمل به توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه برای شکست کرونا همکاری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha