جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام صفایی بوشهری

حوزه/ در پی ارتحال مداح اهل‌بیت حاج حسن توزی، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در پی ارتحال مداح اهل‌بیت حاج حسن توزی، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: رحلت آسمانی مداح و نوحه خوان گرانقدر اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم السلام» حاج حسن توزی رضوان الله تعالی علیه را به حضرت بقیه الله الاعظم «روحی فداه» و مقام معظم رهبری «دامت برکاته العالیه» و مردم گرانقدر استان بوشهر به ویژه مردم عزیز گناوه و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم. 

 خبر درگذشت ایشان بعد از سال ها خدمت و ترویج و زنده نگه داری نام و راه اهل بیت «علیهم السلام» بالاخص حضرت اباعبدالله الحسین «روحی فداه» موجب تألم خاطر همگان گردید.

 بی‌تردید خدمات، نوحه ها، مدح ها، اشکها، اخلاص، ایمان و تقوا، اخلاق حسنه و مردم داری و دارا بودن روحیه و رویه انقلابی و ولایتمداری و حضور حماسه آفرین در دفاع مقدس آن محب و خادم اهل بیت «علیهم السلام» مایه شفاعت و محبت افزون اهل بیت «علیهم السلام» به ایشان در دار آخرت خواهد داشت.

نباشد جهان بر کسی پایدار

همه نام نیکو بود یادگار

مجدداً این مصیبت حزن انگیز را به همگان به ویژه خانواده محترم ایشان و مردم عزیز و گرانقدر گناوه و دوستداران آن مرحوم و جامعه مداحان تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال رحمت و غفران برای آن مداح عالی مقام و محب اهل بیت و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده عزیز ایشان از خداوند متعال خواستارم.

از خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرت بقیة الله الاعظم «روحی فداه» و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری و تمامی خدمتگزاران اهل بیت «علیهم السلام» مسألت می نمایم و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می‌دارم.

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

17 فروردین 99

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    0 0
    آخی واکسن زده بود