جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پویش

حوزه/ پویش ملی «زیباترین آرزو» ویژه ایام ولادت حضرت مهدی (عج) برگزار می‌شود، کاربران فضای مجازی می‎توانند با ارسال فیلم قرائت دعای فرج توسط کودکان در این پویش شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پویش ملی «زیباترین آرزو» در آستانه نیمه شعبان با مشارکت سایت عقیق و خیریه حضرت رقیه (س) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش: در این طرح قرار است هم‌زمان با شب ولادت حضرت مهدی (عج) ساعت ۲۱ در تمام امامزاده‌ها دعای فرج به نیت تعجیل در امر ظهور و رهایی از کرونا پخش شود.
همچنین با توجه به عدم امکان تشرف به امامزادگان، کاربران فضای مجازی نیز می‌توانند با پویش زیباترین آرزو همراه شده و فیلمی از قرائت این دعا توسط کودکان در صفحه شخصی خود به اشتراک بگذارند و در مسابقه «زیباترین آرزو» شرکت کنند.
بر همین اساس، علاقه‌مندان تا نیمه اردیبهشت‌ماه فرصت دارند با ارسال فیلم‌های قرائت دعای فرج کودکان به ربات تلگرامی پویش به نشانی zibatarinarezoo_bot@ از هدایای ویژه این طرح همچون کمک هزینه سفر به مشهدمقدس بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    نتایج پویش زیباترین آرزو چی شد ،رباتش که ناقصه ،حداقل اسم مذهبی که میزارید با احساسات کودکان ما واعتقاداتشان را با دروغ سرکارنگذارید