پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
توزیع مواد غذایی رایگان توسط موسسه فرهنگی اهل بیت (ع) هند+تصاویر

حوزه/ جمعی از طلاب ساکن در منطقه مهرشهر بیرجند با همکاری گروه های خیرین و جهادی اقدام به توزیع ۳۱۳ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام «سید حمید موسوی»، مسئول این گروه جهادی در جمع رسانه های گروهی با بیان اینکه به مناسبت عید ولادت امام زمان(عج)، جوانان مسجد قبا مهر شهر بیرجند با همکاری مرکز نیکوکاری امام علی(ع) مسجد قبا، مرکز نیکوکاری رسانه یاران، پایگاه بسیج و طلاب و روحانیون و خیرین محل و سطح شهر اقدام به جمع آوری اقلام بهداشتی و غذایی برای توزیع بین نیازمندان کردند، گفت: این اقلام ساعت ۱۵ عصر امروز، همزمان با سالروز ولادت امام زمان(عج) بین ۳۱۳ خانواده کم برخوردار توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم معنوی تعدادی از طلاب و روحانیون محله با جوانان مسجد در توزیع بسته ها همکاری خواهند داشت، افزود: امید است به برکت این ایام هر چه زودتر شاهد خلاصی از این ویروس منحوس کرونا باشیم.

لازم به ذکر است، مسجد قبا مهرشهر بیرجند یکی از مساجد فعال در زمینه های مختلف فرهنگی است که بدلیل قرار گرفتن در منطقه سکونت تعدادی از روحانیون شهر، توانسته تاکنون اقدامات فرهنگی خوبی را انجام دهد.

ضدعفونی معابر و درب منازل و خیابان های محلات مهرشهر بیرجند از جمله اقداماتی است که از همان ابتدای قرارگاه جهادی کرونا در کشور توسط روحانیون و جوانان این مسجد صورت می گیرد.

انتهای پیام/ ش ش ۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha