پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فصلنامه

حوزه/ هفتمین شماره از فصلنامه علمی ـ اختصاصی دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هفتمین شماره از فصلنامه علمی_اختصاصی دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث، منتشر شد. 

««اندیشکدۀ اربعین» راهی برای بهره‌گیری از فرصت‌ها و کاهش آسیب‌ها»، «امکان تغییر شکل شیاطین جن بر پایه برداشت از قرآن و حدیث»، «امکان‌سنجی حقّ مخلوق بر خالق با تأکید بر عبارت «بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ» و تأثیر آن در اجابت دعا» و «جایگاه نظام هدایت در تحلیل رفتارهای امیر مؤمنان(ع)» از جمله مقالات نشر یافته در این شماره‌اند.

«فهرست خواستنی‌ها و پناه‌بردنی‌های اهل بیت(ع) در دعا با تکیه بر کتاب عدّة الدّاعی»، «شناخت کلیدواژه‌های امنیتی بیانیه گام دوم و تطبیق آن با واژگان معادل قرآنی و حدیثی» و «موانع پیشرفت معنوی از دیدگاه صحیفه سجّادیه» مقالات دیگر این شماره فصلنامه هستند.

مقالات «بازنگاهی به معنای حدیث «اِعمَل‏ لِدُنیاکَ‏ کَاَنَّکَ تَعیشُ اَبَدًا ...»»؛ «پیشینه «تواتر» و چرایی پرداختن عالمان شیعه به آن» و  «طرح تحقیق روش‌شناسی فقیهان در مواجهه با لغت» عناوین دیگر مقالات این شماره محسوب هستند.

این مجله نگاشته‌های علمی را در ۲۸ قالب مختلف چاپ می‌کند. همچنین امکان انتشار نگاشته‌های عربی، مقالات پیوسته و یادداشت‌های آزاد قرآنی و حدیثی هم در این فصلنامه علمی وجود دارد.

تارنمای مجله به نشانی (www.majaleh-a.ir) و رایانامه به نشانی (majaleh.d.a@gmail.com) در دسترس بوده و آماده جذب نگاشته ‎های علمی نویسندگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha