سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام هنرمند

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در قالب طرح سپاس و تکریم خانواده معظم شهدا در ایام شیوع ویروس کرونا ۴۰۰۰ تماس تلفنی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان قم برقرار شده ا ست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند امروز در گفت و گویی گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا، و به منظور عدم توقف طرح سپاس و از سویی عدم اماکن حضور جامعه هدف تماس های تلفنی با ۴۰۰۰ نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان قم انجام شد.

وی ادامه داد: این تماس ها از اسفند سال گذشته با تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس، به منظور عدم حضور در منازل جامعه هدف و ارایه خدمت غیر حضوری آغاز و تاکنون ادامه یافته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم عنوان کرد: در این طرح کارکنان، مدیران و معاونان بنیاد طی تماس با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ضمن  اینکه جویای احوال ایشان هستند از ایشان تفقد و دلجویی بعمل می آورند. 

حجت الاسلام هنرمند افزود: در قالب این طرح والدین و جانبازان بستری در بیمارستانها و منازل در اولویت تماس ها قرار گرفتند. این طرح به منظور استمرار ارتباط موثر با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا و در پی آن استرس های ابتلا به بیماری ضرورت ایجاد آرامش و کاهش بار روانی و استرس ناشی از این بیماری ضروری است که این موارد در تماس ها رعایت شده واز سویی مرکز مشاوره بنیاد نیز برای ارایه خدمت به این قشر ارزشمند فعال بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha