جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرسام چهلم

حوزه/ مراسم چهلمین روز درگذشت طلبه و مجاهد جهادی، مرحوم حجت الاسلام احمد خسروی که بر اثر عارضه حاد تنفسی در روزهای پایانی سال ۹۸ درگذشته بود، به شکل آنلاین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم چهلمین روز درگذشت طلبه جهادی، مرحوم حجت الاسلام احمد خسروی، ملقب به شیخ احمد خسروی، به صورت آنلاین برگزار شد.

در این مراسم که در صفحه اینستاگرام مرحوم شیخ احمد خسروی آغاز گردید، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی به ضرورت ایجاد آمادگی فردی و اجتماعی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: یکی از کارهایی که مرحوم شیخ احمد خسروی به آن مشغول بود، کمک به افراد بی بضاعت و توانمند سازی آنها بود. به جاست کار این مرحوم در ایام با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در فرمایشات روز نیمه شعبان خود بر ضرورت همدلی و رزمایش کمک به مردم در ماه مبارک رمضان اشاره کردند و این یک آزمون ولایت مداری نیز هست و باید به کمک محرومان و افراد بی بضاعت بشتابیم.

حجت الاسلام و المسلمین مومنی تصریح کرد: مرحوم شیخ احمد خسروی از جمله کسانی بود که به طور فردی نیز خود را برای کارهای خیر آماده می‌کرد و از دوران نوجوانی در هیئات مذهبی حاضر بود و حتی تا روز قبل از بستری شدن نیز به رسیدگی به بیماران اشتغال داشت.

خاطر نشان می شود: پس از سخنان حجت الاسلام و المسلمین مومنی، کربلایی عباس خسروی، از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مداحی پرداخت.

این مراسم برای عمل به توصیه‌های بهداشتی کاملا به شکل آنلاین برگزار شد و با استقبال خوبی از روبرو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خسروی IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 0
    ممنون از لطف شما