جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه

حوزه/ جلسه هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به منظور بررسی اقدامات مرکز در ایام شیوع ویروس کرونا و تبادل نظر در خصوص راهکارهای حمایت از جامعه هدف در این ایام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به منظور بررسی اقدامات مرکز در ایام شیوع ویروس کرونا و تبادل نظر در خصوص راهکارهای حمایت از جامعه هدف در این ایام برگزار شد.

این جلسه اولین جلسه هیئت مدیره مرکز خدمات در سال ۹۹ بود و برخی از اعضای هیئت مدیره به صورت مجازی در آن شرکت کردند.

 همچنین در این جلسه مطرح شد که بخشی از معیشت طلاب به واسطه انجام امور تبلیغی و ارتباط با مردم تأمین می شده است که این موضوع به واسطه شیوع بیماری کرونا و کم شدن ارتباطات اجتماعی طلاب تحت تاثیر قرار گرفته و در مضیقه و تنگنا قرار گرفته اند که با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان نیاز به توجه بیشتری دارد.

دکتر یاسی معاون برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز در گزارشی به تبیین مسائلی پرداخت که طلاب و خانواده های ایشان در این ایام با آن مواجه هستند.

وی سپس به تبیین برنامه‌ریزی انجام شده و تدوین بسته‌های برنامه‌ای به منظور حل این مسائل در هر یک از واحدهای سازمانی مرکز خدمات پرداخت.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین حسام افروز معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات به تشکیل قرارگاه جهادی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم اشاره و بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی احتمال طولانی شدن دوره مواجهه با این بیماری و ضرورت تعریف حجم گسترده و منسجم‌تری از اقدامات سازمانی در عرصه‌های مختلف مأموریتی، به دستور رئیس مرکز، قرارگاه جهادی مرکز با نام پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله شکل گرفته و جلسات متعددی خصوصاً در ایام تعطیلات نوروزی و با حضور مدیران ارشد و کارکنان به منظور حمایت از جامعه هدف در این ایام خاص برگزار شده است.

وی در ادامه به اهداف، جامعه هدف و عرصه‌های خدمات قرارگاه و اقدامات انجام شده در هر یک از عرصه‌های خدمتی شامل سلامت، معیشت و جذب منابع، خدمات فرهنگی، خدمات مجازی، صندوق قرض‌الحسنه و گروه‌های جهادی مرکز اشاره کرد.

پس از ارائه این گزارش‌ها اعضای هیئت مدیره به بررسی و تبادل نظر در خصوص نحوه حمایت مؤثر از جامعه هدفی که در تنگنا هستند پرداختند و مقرر شد با توجه به پیشنهادهای ارائه شده، بررسی‌های کارشناسی لازم توسط مرکز صورت پذیرفته و پیشنهادهایی جهت طرح در جلسه آتی هیئت مدیره ارائه گردد.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha