جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران

مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) آمل در سه رشته کلام، مدرسی فقه و اصول و تفسیر علوم قرآنی دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) آمل در سه رشته کلام، مدرسی فقه و اصول و تفسیر علوم قرآنی دانش پژوه می پذیرد.

مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) آمل به عنوان تنها مؤسسه تخصصی حوزوی شمال کشور تحت اشراف آیت الله العظمی جوادی آملی فعالیت می کند.

پرداخت کمک هزینه تحصیلی، اهدای مدرک تحصیلی سطح سه و استفاده از کارگاه های علمی تخصصی، بخشی از مزایای تحصیل در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) آمل است.

بر اساس این گزارش، استفاده از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه، مشاوره تخصصی مقاله و پایان نامه نویسی، کتابخانه و سایت، آمفی تئاتر و تغذیه از جمله دیگر مزایای تحصیل در این مؤسسه آموزش عالی حوزوی اعلام شده است.

این گزارش می افزاید؛ حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل هم اکنون در چهار محور مدرسه علمیه، مؤسسه آموزش عالی حوزوی، پژوهشگاه علوم وحیانی و مرکز تدوین کتب آموزشی در حال فعالیت است.

 فعالیت های مؤسسه آموزش عالی امام حسن عسکری(ع) آمل آموزشی و پژوهشی است که در سال 85 و به همت حضرت آیت الله جوادی آملی در آمل راه اندازی شده است.

 این مؤسسه در سطح دو رشته های علوم اسلامی با گرایش تفسیر و علوم قرآن و علوم اسلامی با گرایش کلام اسلامی و همچنین در سطح سه رشته تفسیر و علوم قرآن، کلام مقارن و مدرسی فقه و اصول در این مؤسسه فعال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha