پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با صدور پیامی از طلاب جهادگر در عرصه مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور از تلاش‌ها و نقش آفرینی طلاب‌جهادگر در عرصه مقابله با کرونا تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

با تقدیم سلام و آرزوی توفیق روزافزون

در ایامی که خبرهای ناگوار مرتبط با بیماری کرونا کام هم‌میهنان را تلخ کرده است، حضور بانوان طلبه جهادگر در میدان خدمت و یاری موجب دلگرمی، قوت قلب و التیام آلام داغ‌دیدگان این حادثه گشته است.

گروه‌های مختلف بانوان طلبه و حوزه‌های علمیه خواهران که همواره در بزنگاه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حامی و در کنار اقشار مختلف مردم و پناهگاه و ملجأ آنان بوده‌اند،‌ اکنون نیز با تمسک به آموزه‌های دینی و پیروی از پیشوایان معصوم علیهم السلام، تکلیف خود را به بهترین شکل ممکن، ادا کردند.

این وظیفه‌شناسی و حضور فعال در کارزار خدمت، چهره نورانی حوزه‌های علمیه خواهران را بیش از پیش درخشان نمود و کید تبلیغاتی دشمنان را که همواره در جهت القای دوگانگی و تخریب پایگاه مردمی حوزه‌های علمیه می‌کوشند، باطل ساخت. بی‌شک تاریخ نیز گواهی خواهد داد بانوان طلبه از این آزمون سربلند بیرون آمده‌اند.

بانوان طلبه‌ای که هماهنگ با دستگاه‌های مسئول وسع خود را در جمع‌آوری، تامین و توزیع اقلام مورد نیاز عموم مردم به ویژه اقشار مستغصف به کار بستند و ضمن خدمت در بیمارستان‌ها و ارتقای روحیه و مساعدت به بیماران، به یاری‌رسانی در تجهیز درگذشتگان پرداختند، شایسته صمیمانه‌ترین قدردانی‌ها هستند،‌ البته اجر عظیم این سعی مخلصانه را از درگاه احدیت خواهند ستاند.

اینجانب خاضعانه ضمن سپاس از گروه‌های مختلف، اساتید، طلاب، فضلا، محققان، مشاوران، مبلغان و مدیران حوزه‌های علمیه خواهران،‌ مساعی ایشان را در کنار سایر گروه‌های خدمت‌گزار شامل کادر پزشکی و پرستاران ارج می‌نهم و و توفیق و سلامتی آنان را از حضرت حق مسالت می‌نمایم.

عبدالکریم بهجت‌پور 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha