جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تولید ماسک

حوزه/رحمانی دبیر قرارگاه شهید دکتر قاسمی سازمان بسیج دانشجویی قم گفت: بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته تولید ماسک در استان به گروه‌های جهادی دانشجویی واگذارشده و از همان روزهای اول شیوع بیماری تولید ماسک شروع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کمک‌رسانی به بیماران کرونایی این روزها به قشر خاصی اختصاص ندارد از طلبه گرفته تا دانشجو و کسبه و.. همه این روزها آستین‌های همت را بالا زده‌اند تا در کنار همدیگر برای حفظ سلامتی بیماران و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش کنند.

در این میان با توجه به توصیه‌های پزشکان استفاده از ماسک در معابر و مکان‌های شلوغ ضروری است و به همین علت در بسیاری از کشورها تولید و حتی تهیه ماسک از کشورهای دیگر به یک معضل تبدیل‌شده است.

البته این مشکل در شهر قم با ورود جهادگران به‌خصوص دانشجویان جهادگر به‌صورت کامل برطرف شده است.

رحمانی دبیر قرارگاه شهید دکتر قاسمی سازمان بسیج دانشجویی قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، دراین‌باره اظهار داشت: بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته تولید ماسک در استان به گروه‌های جهادی دانشجویی واگذار شد و از همان روزهای اول تولید ماسک شروع شد.

وی ادامه داد: تمامی مراحل تولید ماسک زیر نظر مرکز بهداشت صورت می‌گیرد و این کار به‌صورت مداوم انجام می‌شود البته مجوزهای لازم نیز در این زمینه اخذشده است.

رحمانی بیان داشت: روزانه نزدیک به 25 هزار عدد ماسک تولید می‌شود که با نظر مسئولان در بین مراکز درمانی و سایر نهادها و سطح شهر توزیع می‌شود.

وی تأکید کرد: علاوه بر این روزانه 450 نفر در بخش‌های مختلف این قرارگاه مشغول به فعالیت هستند و تا زمانی که مسئولان تشخیص بدهند این فعالیت‌ها با تمام توان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha