پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/تقسیم بسته های بهداشتی در روستای «جعفرآباد» توسط گروه جهادی من القلوب مدرسه علمیه بیجار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: روحانیون و طلاب کردستان در این ایام کرونایی به خوبی نشان دادند هرگز از مردم جدا نبوده و نیستند و برای امداد و یاری هم نوعان خود آماده هرگونه خدمات و ایثار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی بعدازظهر امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان کامیاران اظهار داشت: در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا نباید تمام کار را بر دوش کادر درمانی گذاشت، زیرا وسعت کار و بحران هم در سطح کشور و هم در سطح استان بسیار وسیع است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: حضور گروه های جهادی متشکل از طلاب، بسیجیان و نظامیان در مبارزه با کرونا مسئله مهم و کلیدی است و بی شک اگر حضور این گروه های جهادی و خودجوش در کردستان وجود نداشت، اینک شاهد شیوع و گسترش بسیار بالای این ویروس در کشور بودیم.

وی در ادامه سخنان خود افزود: مدارس علمیه استان کردستان علیرغم تعطیلی، با تشکیل گروه های جهادی به یاری مردم و مدافعان سلامت شتافتند.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: با کمک خیرین و طلاب و روحانیون، سطح وسیعی از استان کردستان توسط گروه هایی جهادی طلاب ضدعفونی و گندزدایی شد که این کاری ارزشمند و عام المنفعه می باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: روحانیون و طلاب کردستان در ایام کرونایی به خوبی نشان دادند از مردم جدا نبوده و نیستند و برای امداد و یاری همنوعان خود آماده هرگونه خدمات و ایثار هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha