پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اهدای گل

حوزه/ مراسم تقدیر و تشکر از جهادگران سلامت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با حضور مدیر، مسئولان و کارکنان حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طی مراسمی که صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور و مسئولان این مرکز برگزار شد، از کارمندان تلاشگر که در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا فعالیت می کردند، تقدیر و تشکر به عمل آمد. 

در ابتدای این مراسم، غلامحسین محمدی زاده، معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران، اظهار داشت: اقدامات کارمندانی که در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران مشغول به فعالیت بودند، به معنای واقعی کلمه جهادی وشایسته قدردانی است. 

علی طائی زاده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران در ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا تصریح کرد: به همت مرکز فناوری اطلاعات، سامانه خادم در سطح مدارس علیمه خواهران کشور راه اندازی شد تا در زمینه آموزش از راه دور و مجازی، به طلاب خواهر خدمت رسانی های لازم صورت پذیرد. 

وی افزود: در حوزه رصد و آینده پژوهی بیماری کرونا، به همت مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران دو بولتن تولید شده است که این بیماری را در محیط ایران و دنیا از طریق گفتمان دینی و علمی مورد بررسی قرار می دهد. 

در ادامه این مراسم، خانم ماندانا جلالی، مدیر کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران در رابطه با فعالیت های جهادی صورت گرفته توسط طلاب در سراسر کشور اظهار داشت: فعالیت های جهادی صورت گرفته توسط طلبه های خواهر بسیار چشمگیر بوده است و بر اساس آمار، تاکنون شش هزار نفر از طلاب سراسر کشور در فعالیت های جهادی حضور داشته اند که در این آمار، تعدادی از استان ها حضور ندارند و پیش بینی می شود در صورت تکمیل آمار، این تعداد تا 15 هزار نفر افزایش یابد.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور با تشکر از فعالیت های جهادی کارمندان اظهار داشت: بسیاری از توفیقاتی که در زندگی نصیب افراد می شود، محصول اقداماتی است که در درگاه خداوند پذیرفته شده است و به نظر من، آیه «مالک یوم الدین»، تنها به معنای این که خداوند مالک روز جزا است، نمی باشد. در لحظه به لحظه و روز به روز از زندگی، هر یک از افراد در اثر اعمال گذشته خود، پاداش ها و تنبیه هایی از سوی خداوند می گیرد و این یکی از مصادیق «مالک یوم الدین» است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در ادامه افزود: در مسابقه زندگی، باید بسیار امیدواریم باشیم تا تلاش ها و اقدامات درست ما حتی درهمین لحظه های حیات، تاثیر خود را زندگی هایمان را بگذارد و باعث خیر و برکت، نسلی پاک و حیات طیبه شود. 

وی با یادآوری مجاهدات های مرحومه خانم داوودی، معاون سابق آموزش حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: هرکس در شرایط مختلف، موضعی متناسب با شخصیت خود می گیرید و کسانی که در این شرایط سخت که تمامی کشور درگیر بیماری است، عَلم مجاهدت را در دست می گیرند، اعتلاء شخصیت و روح بزرگ خود را نشان می دهند، مانند سرکار خانم داوودی که در بدترین شرایط و با وجود بیماری، از خود مجاهدت های بسیاری انجام داد و خود را فدای حوزه های علمیه خواهران کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور تصریح کرد: باید یاد و خاطره افرادی مانند خانم داوودی که در اعتلاء و پیشرفت حوزه های علمیه نقش پر رندگی داشتند، زنده نگه داشته شود تا باقی افراد از ایشان درس بگیرند، خانم داوودی حتی در بیماری هم دست از کار نکشیدند و تا آخرین لحظه، دغدغه های حوزه های علمیه خواهران را به همراه خود داشتند. 

مدیر حوزه های علمیه خواهران در پایان اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا دسته ای از افراد ستمگر تنبیه شدند اما شیعیان و مسلمانان هم مورد آزمایش قرار گرفتند، سربلندی در این آزمایش، موجب افزایش ظرفیت وجودی ما می شود، این افزایش ظرفیت باعث می شود تا بیشتر از گذشته، آماده ظهور باشیم و بتوانیم موانع ظهور را مرتفع سازیم.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha