جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فاضل

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل گفت: امیدوارم بتوانیم با تمامی معاونت ها و بخش ها برای رسیدن به اعتلاء و اهداف والای مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، همکاری موثری داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل امروز در مراسم بزرگداشت مرحومه خانم فریده داودی و معارفه معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران که در سالن همایش‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد با تبریک ایام شعبانیه و ضمن تقدیر و قدردانی از فعالیت های مرحومه خانم داوودی، معاون سابق آموزش حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: امیدوارم بتوانم مسیر خانم داوودی را در معاونت آموزش به خوبی ایشان ادامه دهم و فعالیت های موثر در این حوزه را تدوام ببخشم. 

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران در ادامه افزود: براساس دیدگاه اسلام، مسؤولیت‌ها وسیله‌ای برای بالارفتن انسان نیست بلکه امانتی است که باید در زمان مناسب تحویل داده شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که بتوانم در این مسئولیت ثمربخش باشم و پاسخ اعتمادی که به من شده است را به خوبی بدهم و ضمن انجام اهداف بلند، این مسئولیت را به خوبی به امانت دار بعدی بسپارم.

حجت‌الإسلام والمسلمین فاضل در پایان اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با تمامی معاونت ها و بخش ها برای رسیدن به اعتلاء و اهداف والای مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، همکاری موثری داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha