جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کرونا

حوزه/ در دو ماه گذشته با رعایت قرنطینه و تعطیلی مراکز عمومی و خصوصی، بسیاری از مشاغل و کسب‌وکارهای طرف قرارداد این سازمان دچار رکود شده و صاحبان آن‌ها با مشکلات اقتصادی روبه‌رو شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پیام جوادیان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در ایران و شهر قم، اظهار داشت: متأسفانه با شیوع این ویروس در کشور و تمرکز همه نهادها و مسئولان استان و شهر به مسئله کنترل گسترش ویروس و قطع زنجیره انتقال آن بسیاری از مسائل مهم کمرنگ شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم شرایط اقتصادی موجود را موردتوجه قرارداد و افزود: در دو ماه گذشته با رعایت قرنطینه و تعطیلی مراکز عمومی و خصوصی، بسیاری از مشاغل و کسب‌وکارهای طرف قرارداد این سازمان دچار رکود شده و صاحبان آن‌ها با مشکلات اقتصادی روبه‌رو شدند.

جوادیان با توجه به تعطیلی مراکز تفریحی، پارک‌ها و بوستان‌ها، تأکید کرد: کسب‌وکارهای طرف قرارداد با سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مانند غرفه‌های توزیع تنقلات در بوستان‌ها، رستوران‌ها و اماکن تفریحی و رفاهی نیازمند حمایت و توجه بیشتری هستند.

وی از تشکیل کارگروهی جهت رسیدگی و کمک به مشاغل طرف قرارداد با سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر قم مقرر شد پس از بررسی همه کسب‌وکارهای مرتبط با سازمان، در اجاره‌بهای آن دسته از بهره‌بردارانی که از شیوع ویروس کرونا خسارت‌دیده و متضرر شده‌اند مساعدت‌های قابل‌ملاحظه‌ای اعمال شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم توجه به مسائل پیرامونی اپیدمی ویروس کرونا را لازم دانست و بیان کرد: برای بالا بردن روحیه شهروندان و افزایش مقاومت روحی و جسمی آن‌ها نیازمند ایجاد احساس امنیت و اعتماد در جامعه بوده و این مهم یکی از اولویت‌های سازمان است.

جوادیان بهره‌برداران و افراد طرف قرارداد سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم را عضو سازمان و خانواده‌ای مشترک خواند و تأکید کرد: به‌زودی این شرایط کنترل‌شده و شهر به حالت عادی بازمی‌گردد اما اعتماد و احساس امنیت ایجادشده بین مردم و مسئولان باقی‌مانده و به توسعه و پیشرفت جامعه کمک می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha