جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
استاندار قم

حوزه/ با توجه به اینکه همچنان افرادی به دلیل کرونا در بیمارستان ها بستری بوده و فوتی ناشی از این بیماری در قم داریم وضعیت شهر از این نظر سفید نیست و تعطیلی اماکن متبرکه و مقدس از جمله حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر سرمست استاندار قم پس از پایان جلسه ویدئو کنفرانسی با رئیس‌جمهور در ستاد ملی مبارزه با کرونا با بیان اینکه استان های کشور از نظر وضعیت کرونا به سه دسته سفید، زرد و قرمز تقسیم بندی شده اند اظهار کرد: با توجه به اینکه همچنان افرادی به دلیل کرونا در بیمارستان ها بستری بوده و فوتی ناشی از این بیماری در قم داریم وضعیت شهر از این نظر سفید نیست و تعطیلی اماکن متبرکه و مقدس از جمله حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه نماز جمعه و جماعات نیز همچنان تا پایان اردیبهشت برگزار نمی شود افزود: شهرهایی که به وضعیت سفید برسند از طرف وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

استاندار قم با اشاره به تفویض اختیار دولت به استانداران در خصوص تغییر ساعت کاری پاساژها و مراکز تجاری گفت: در مناطق گرمسیری با این مصوبه دولت استانداران در خصوص افزایش ساعت کار مراکز تجاری تصمیم می گیرند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha