جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کارگاه

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی از توزیع ۲۰۰ بسته موادغذایی بین نیازمندان توسط این مرکز خبر داد و گفت: طلاب خراسان جنوبی آمادگی دارند تا در هر زمینه ای که برای مقابله با ویروس کرونا نیاز باشد، فعالیت کنند.

حجت الاسلام هادی جعفری راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه از سوی رهبر معظم انقلاب و نقش روحانیون و طلاب خراسان جنوبی در این زمینه گفت: بیشتر روحانیون در مساجدی که نماز در آنها اقامه می کردند، طرح هایی را برای این امر مهم با همکاری مساجد دارند، اما مرکز خدمات حوزه استان هم در این راستا تاکنون ۲۰۰ بسته مواد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه روحانیون و طلاب خراسان جنوبی در امر مهم ضدعفونی معابر و مساجد و کارهای جهادی دیگر برای مقابله با ویروس منحوس کرونا نقش داشتند، افزود: همسران روحانیون هم پا به پای آنها در این امر مهم پیش می روند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی به راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط همسران روحانیون استان در مسجد مهرشهر اشاره کرد و گفت: در این کارگاه که از یک ماه قبل راه اندازی شده است، روزانه ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ ماسک سه لایه فیلتر دار توسط ۱۰ تا ۱۸ خانم و یا همسر طلبه تولید و رایگان بین نیازمندان توزیع می شود.

حجت الاسلام جعفری افزود: طلاب خراسان جنوبی آمادگی دارند تا در هر زمینه ای که برای مقابله با ویروس کرونا نیاز باشد، فعالیت کنند.

انتهای پیام/ ۹۹ ش 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha