پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علیرضا نخعی- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

حوزه/ مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان، حوزه های علمیه را یاریگر دستگاه تعلیم و تربیت کشور در عرصه تربیت دینی دانش آموزان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، علیرضا نخعی، امروز در جلسه کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش لرستان که در در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، با بیان اینکه ستاد همکاری ها در سال های اخیر برنامه های هدفمند و منسجمی را برای تربیت دینی و اعتقادی نسل جوان جامعه دنبال می کند، گفت: دانش آموزان در دست معلمان و مربیان امانت هستند و باید برای تربیت دینی و علمی آنان نهایت توجه و دقت بکار گرفته شود . 

وی با بیان اینکه تربیت رسالتی خطیر و حساس و دارای اصول خاصی است، خاطر نشان کرد: ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با برنامه های مدون دینی فرهنگی تلاش می کند نسلی مومن، متعهد و خلاق را تربیت کند. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان با بیان اینکه حوزه های علمیه مراکز مهم تربیت دینی به شمار می روند، گفت: مبلغان و معلمان در مدارس باید با ارتباط صمیمانه با دانش آموزان در راستای گسترش معارف مذهبی و اعتقادی تلاش کنند . 

وی با بیان اینکه مبلغان با روش های نو و خلاقانه و ایجاد انگیزه کسب معارف اسلامی در بین دانش آموزان، رسالت خود را انجام دهند، افزود: تشویق دانش آموزان به شرکت در برنامه های دینی فرهنگی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار مهم است . 

در پایان این جلسه، معاونان تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه و معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان گزارش عملکرد سالانه کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در سالی که گذشت را ارائه دادند .  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha