دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام آتش زر

حوزه/ پزشکان و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا به معنی واقعی کلمه جهاد کردند که قدردان آنها هستیم و این اقدام آنها مدال افتخاری برایشان بوده که هیچ گاه فراموش نمی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین آتش عضو  شورای اسلامی شهر قم در دیدار با رییس دانشگاه علم پزشکی قم گفت: قم به عنوان پیشتاز معرفی کرونا در کشور مطرح شد و به عنوان الگویی برای تمام کشور بود.

وی افزود: در موضوع کرونا گروه های مختلفی تلاش کردند که در راس آنها پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بودند که با تمام توان در عرصه حاضر شده و کوشیدند تا با این ویروس مقابله شود.

حجت الاسلام والمسلمین آتش زر خاطر نشان ساخت:  طلاب جهادی با طرح ابتکاری خود در بیمارستان ها حاضر و نشان دادند که با اقدامات و کارهای جهادی چگونه می توان، در راستای پیشبرد کارها و اقدامات تلاش کرد.

وی گفت: اقدامات طلاب جهادی در بیمارستان ها و آرامستان ها موجب شد تا دیگر استان ها نیز به این سمت حرکت کرده و قم در این عرصه نیز الگویی برای استان های دیگر بود.

عضور شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: پزشکان و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا به معنی واقعی کلمه جهاد کردند که قدردان آنها هستیم و این اقدام آنها مدال افتخاری برایشان بوده که هیچ گاه فراموش نمی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha