جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امر به معروف

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان گفت: امروز بزرگترین معروف در کشور تلاش برای گسترش فعالیت اقتصادی است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، حجت الاسلام حسن کریمی، صبح امروز در نشستی با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت فولاد هرمزگان، ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: اهمیت  ماه رمضان  به دلیل  توجه  به خودسازی، بندگی خدا و عبادت خالصانه به درگاه ربوبیت است.

وی افزود: در سایر ماه های سال زمینه های توجه به خود سازی کم رنگ تر است، اما در ماه مبارک رمضان خداوند متعال بستری مناسب برای بندگان خود فراهم آورده تا با آرامش و راحتی به درگاه معبود خویش انابه و توبه کنند و مورد رحمت الهی قرار گیرند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان با اشاره به اینکه خداوند متعال انسان ها را در این ماه دعوت به نیکی ها و خوبی ها کرده است، بیان داشت : دعا و قرائت قرآن مجموعه ای از دستورات و سفارشات  الهی برای بندگان است که با عمل به آن بهره مند گردند.

کریمی در ادامه با اشاره به اینکه در اوایل انقلاب توجه کشور به  جبهه  نظامی بود، افزود: در صحنه نظامی آمادگی خوبی را ایجاد کردیم که به مشیت الهی همه می دانند که در آن صحنه شاهد پیشرفت های زیادی و چشم گیری بودیم.  

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان اضافه کرد : بعد از رویکرد نظامی، دشمن در  بعد فرهنگی تلاش های فراوانی کرد تا جوانان  مملکت را از مسیر انقلاب و ارزش های  نظام اسلامی جدا کند و برای این کار تمام امکانات خویش از قبیل اینترنت، رسانه و ... را بکار گرفت.

 کریمی عنوان کرد: هجمه های  وسیع فرهنگی علیه نظام با برنامه ریزی های فراوانی صورت گرفت تا انقلاب  که بر پایه و نگاه جهانی است را از پای در آورد، اما جوانان ما بسیار با بصیرت و آگاه خود توانستند بر دشمن غلبه کنند.  

وی افزود: امروز جبهه مقاومت ما، جبهه اقتصادی است. دشمن تمام همت خود را بکار گرفته که ما را از نظر اقتصادی ضعیف کند، لذا لازم است در این زمینه خود را تقویت کنیم.

این فعال فرهنگی با اشاره به اهمیت و جایگاه صنایع در این شرایط اقتصادی ویژه، افزود: فعالیت های شما در صنایع، جهاد در میدان اقتصادی است و این حرکت باید جهاد گونه باشد و سمت و سوی منفعت طالبان به خود نگیرد.

دبیر ستاد  امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان ادامه داد: نگاه ویژه اسلام به مردم غیر منفعت طلبانه است، لذا برای انسان یک مسیر رشد و تعالی برمی انگیزد تا به تقرب برسد و ما در ایران اسلامی به دنبال این هدف هستیم.

در این جلسه، محمدی،  دبیر  شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر فولاد هرمزگان به تشریح عملکرد این شورا پرداخت و گفت: در موضوع مسئولیت اجتماعی، فولاد هرمزگان پیشرو بوده و در کنار تولید، سلامت افراد نیز مد نظر است.

وی ادامه داد : با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ در سطح جامعه، در اولین روزها شرکت فولاد هرمزگان مبلغ ۵ میلیارد تومان برای تهیه دستگاه تنفسی به دانشگاه علوم پزشکی اختصاص داد.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر فولاد هرمزگان اظهار کرد: ۲۲۵  بسته حمایتی با توجه به وضعیت معیشتی مردم، در سطح شهر توزیع و همچنین در  هفته کارگر، میدان های شهر که محل حضور و تجمع کارگران ساختمانی است، ضدعفونی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha