شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کمک مومنانه یزدانشهر

حوزه/ امام جمعه یزدانشهر استان اصفهان از تهیه و توزیع ۴۵۰ بسته حمایت غذایی در این شهر خبر داد و گفت: طرح کمک مؤمنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد،  حجت الاسلام محمد صفری، امام جمعه یزدانشهر امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت با اشاره به لبیک مردم یزدانشهر به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه، بیان کرد: مجموعه شهر یزدانشهر، بسیج، مردم، هیئت‌ها و مساجد در شناسایی خانوارهای آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا، تهیه و توزیع  کمک‌های مؤمنانه به میدان آمدند.

وی با اشاره به اجرای طرح مواسات در تمامی نقاط کشور، بیان کرد: اجرای گسترده رزمایش کمک مؤمنانه نشان از تدین مردم و غنی بودن معارف دینی ما دارد. 

امام جمعه یزدانشهر یکی از برکات بزرگ ابتلاء به ویروس کرونا را ایجاد و تقویت همدلی و ایثارگری دانست و گفت: از بسیج خواهران، بسیج برادران، مساجد، هیئت‌ها، خیرین و تمامی مردم عزیز یزدانشهر که در این رزمایش شرکت کردند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به شناسایی و صحبت برای تخفیف در اجاره بهای منازل و مغازه‌ها در راستای طرح مواسات، خاطرنشان کرد: قبلا بسته‌های حمایتی بین نیازمندان توزیع شده است و در این مرحله نیز تعداد ۴۵۰ بسته حمایت غذایی تهیه و بین خانوارهای آسیب دیده توزیع می‌شود.

حجت الاسلام صفری با اشاره به ادامه طرح کمک مؤمنانه تا پایان ماه مبارک رمضان، افزود: از جمله زیبایی‌های این طرح این است که مردم هرچه داشتند به میدان آورده اند و هر کسی با فکرش، پولش، با واسطه شدن بین خیرین، واسطه شدن بین مغازه دار و صاحب مغازه و به هر نحوی که می‌تواند در این رزمایش شرکت کرده است.

گفتنی است، یزدانشهر در ۵ کیلومتری غرب نجف‌آباد قرار دارد.

کمک مومنانه یزدانشهر

کمک مومنانه یزدانشهر


انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha