پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رزمایش مؤمنانه در یزد

حوزه/ استاندار یزد گفت: مراکز نیکوکاری فراوانی در بخش های فرهنگیان، صنعت و معدن و اقشار مختلف در استان یزد برای رفع غم از چهره نیازمندان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، محمدعلی طالبی در آیین افتتاحیه اولین مرکز تخصصی نیکوکاری حقوقی در استان یزد و همزمان با اهدای 600 بسته معیشتی کمک مؤمنانه در این آیین که به همت خیران یزدی در مجموعه بادگیران یزد برگزار شد با بیان این که یکی از جلوه های ماه مبارک رمضان، تجلی حس خدایی درون انسان های نیکوکار و نوع دوست است، اظهار کرد: تشکل های خیریه از سرمایه های اجتماعی و  مایه مباهات هستند.

وی تصریح کرد: مؤسسات نیکوکاری و تشکل ها که توسط اقشار مختلف از جمله صنعتگران و فرهنگیان در سالیان گذشته در استان یزد ایجاد شده با سازماندهی کردن فعالیت های خیریه خود، برای زدودن بار غم نیازمندان تلاش می کنند.

استاندار یزد با اشاره به شرایط به وجود آمده و ضرورت جبران خسارت‌های ناشی از بیماری کرونا، عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) که ساختاری مزین به نام امام راحل است، دوشادوش تشکل‌های نیکوکاری و با توجه به بضاعت جامعه مخاطبان خود برای رفع نیاز نیازمندان و توانمندسازی آنان خدمت رسانی می کند.

طالبی با قدردانی از  کمک‌های مؤمنانه خیرین و مردم در این ایام، تأکید کرد: مسئولان در کنار خیرین تلاش می کنند تا شرایط حاضر به افراد نیازمند و آسیب دیده فشار بیشتری وارد نکند.

انتهای پیام/313/47

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha