جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام اصغر شریفی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آران و بیدگل از اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در نیمه ماه مبارک رمضان با توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی با کمک خیرین و سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام اصغر شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با اعلام این مطلب، اظهار داشت: از ابتدای رزمایش کمک مؤمنانه تاکنون ۵ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان با کمک خیرین و همکاری ستاد نمازجمعه و بسیج، بین خانواده های کرونایی و نیازمندان شهرستان آران و بیدگل توزیع شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: گرچه فقدان استاد مطهری جامعه اسلامی از فیوضات این شهید بزرگوار محروم شد، ولی آثار و کتاب‌های ارزشمند این شهید برای جامعه مفید و اثرگذار بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آران و بیدگل، آخرین لحظات عمر استاد مطهری را شهادت در راه احیای اسلام ناب محمدی دانست و ابراز داشت: اگر شهید مطهری زنده بود بهترین دانشگاه های علوم اسلامی را داشتیم.

وی به نقش روحانیون و حوزه های علمیه شهرستان آران و بیدگل در پیشگیری از بیماری کرونا و اجرای طرح مؤمنانه اشاره کرد و یادآور شد: همزمان با تعطیلی مساجد، روحانیون و طلاب این شهرستان ضمن پاسخگویی به سؤالات شرعی و دینی مردم در فضای مجازی در کمک به کادر درمانی، ضدعفونی کردن معابر، روحیه دادن به بیماران، پزشکان و پرستاران و تشویق خیرین در کمک مؤمنانه تلاش زیادی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آران و بیدگل، به اجرای برنامه های هفته عقیدتی سیاسی سپاه این شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور تجمعات هفته عقیدتی سیاسی برگزار نمی شود و بعضی برنامه ها از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تبیین شخصیت شهید مطهری توسط اساتید حوزه و دانشگاه، تجلیل از فرهنگیان به مناسبت روز معلم، دیدار فرمانده و پرسنل سپاه با امام جمعه، برگزاری جلسات سیاسی و بصیرت افزایی در فضای مجازی، تقدیر از مربیان عقیدتی سیاسی بسیج و برگزاری رزمایش بزرگ مؤمنانه در پایگاه های مقاومت بسیج از مهمترین برنامه های هفته عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha