پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بسته معیشتی

حوزه/ مدیرکل مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت(ع) شهر کارزین گفت: ۲۷۲ بسته معیشتی و بهداشتی به همت این نهاد مردمی بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از فارس، حجت الاسلام مهدی جهانگیری، مدیر مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت(ع) شهر کارزین استان فارس، اظهار داشت: در طرح رزمایش مؤمنانه که به همت این مرکز نیکوکاری انجام شد تعداد ۲۷۲ بسته معیشتی و بهداشتی هر کدام به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان بین نیازمندان شهر توزیع شد.

وی ادامه داد: با بهره گیری از ظرفیت خیرین و اعتماد ایشان به این مرکز نیکوکاری مجوعا مبلغ ۶۸ میلیون تومان کمک در طول ۲ هفته جمع آوری گردید که در اسرع وقت با خرید اقلام بسته ها به دست نیازمندان رسید.

این مقام مسئول تشریح کرد: بسته‌های معیشتی شامل اقلام اساسی مردم از جمله یک کیسه برنج ده کیلویی، دو بسته ماکارونی، روغن، دو عدد مرغ، رب گوجه، کنسرو لوبیا، سویا، نمک، ماسک، پودر لباسشویی و غیره بود که بین خانوار نیازمند توزیع شد.

جهانگیری افزود: به فضل پروردگار و کمک های خیرین محترم با پایان یافتن مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه مرحله دوم این رزمایش آغاز شده و تا نیمه ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی بین نیازماندان توزیع خواهد شد.

وی در پایان گفت: با رعایت توصیه‌های بهداشتی و پروتکل‌های تعیین شده و با توکل و توسل به خداوند و ائمه اطهار(ع) از مرحله همه گیری شیوع کرونا عبور خواهیم کرد و این بیماری قطعا ابتلا و امتحان الهی است و امیدواریم به شایستگی از این مرحله عبور کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha