یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
تصاویر/ مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه درمصلای بقیه الله الاعظم (عج) کاشان

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، هیئات مذهبی کاشان تاکنون ۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان را بین نیازمندان توزیع کرده اند.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان به محدود شدن تجمعات مذهبی همزمان باشیوع ویروس کرونا در شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت: گرچه عده ای تصور کردند با شیوع این ویروس منحوس نماز جماعت مساجد عملا تعطیل شد، ولی هیئات مذهبی با تغییر کارکرد، در راستای خدمت رسانی به مردم و ضدعفونی  گسترده معابر، کمک به کادر درمانی، تهیه بسته های بهداشتی و معیشتی، تغسیل و تدفین اموات کرونایی، و ... حضوری چشمگیر  دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان به موفقیت کادر درمانی کشور در کنترل ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: گرچه کشورمان از نظر زیرساختی و تجهیزات پزشکی با کمبودی هایی روبرو بود، ولی عشق، ایثار و فداکاری مردم و کادر درمانی باعث شد تا بیماری کرونا را خیلی بهتر از دیگر کشورهای دنیا کنترل کنیم.

حجت الاسلام بصیرتی، به حضور جهادی مردم و هیئات مذهبی کاشان در عرصه کمک به نیازمندان اشاره کرد و ابراز داشت: هیئات مذهبی کاشان تاکنون  ۶ میلیارد تومان بابت تهیه و توزیع بسته های معیشتی هزینه کرده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، هیئات مذهبی کاشان تاکنون ۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان را بین نیازمندان توزیع کرده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، در پایان به حضور جهادی روحانیون و طلاب کاشان در جبهه سلامت مردم اشاره و تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۵۰ نفر از ائمه جماعات مساجد و روحانیون کاشان در عرصه کمک به کادر درمانی، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی بین نیازمندان و خانواده های کرونایی تلاش کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha