جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر پرداختن به آرمان در رزمایش مواسات گفت: شرط اول رزمایش مواسات حرکت های خالصانه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز ،  حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در مراسم توزیع ۲۸ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد تومان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به برکات رزمایش مواسات گفت: ایجاد محبت و پیوند های مومنانه ، ایجاد اخوت و برادری ، برکت یافتن مال و افزایش رزق و روزی و همچنین ریشه کن شدن فقر از جامعه از نتایج ارزشمند رزمایش مواسات است.

امام جمعه تبریز با یادآوری نقش آفرینی های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در عرصه های مختلف، ادامه داد: در رابطه با مبارزه با ویروس کرونا این ستاد نقش بسیار مهمی ایفا کرده است؛ از واردات دستگاه های تولید ماسک گرفته تا تهیه و توزیع بسته های معیشتی در لبیک به فرمان رهبر انقلاب بخشی از این اقدامات ارزشمند است.

وی با بیان اینکه رزمایش مواسات و کمک مومنانه با شکوه وصف ناپذیری در حال انجام است، گفت: هدف اصلی در این رزمایش گذشتن از آرم ها و پرداختن به آرمان هاست ، باید بدانیم  که به چه کسانی میخواهیم خدمت کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر مسجد محوری در رزمایش مواسات، اظهار کرد: مومنان روزه دار با استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان برای دست گیری از نیازمندان به میدان آمده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha