جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خدمات

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاسی به معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز از خدمات مخلصانه کادر درمانی استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی، مدیرکل مرکز خدمات حوزه آذربایجان شرقی با دکتر درستی، معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز دیدار و از مجاهدت و ایثار کادر درمانی استان در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی ضمن ابلاغ سلام رئیس مرکز خدمات حوره های علمیه کشور، با اشاره به حضور جهادی طلاب در عرصه مقابله با کرونا، ادامه داد: نزدیک به ۷۲۰ نفر از طلاب و روحانیون در قالب ۳۷ گروه جهادی در بخش‌های مختلف به صورت جهادی در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه، گزارشی از فعالیت‌های مشترک مرکز خدمات و دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با ویروس کرونا ارائه کرد و رشد کمی و کیفی فعالیت‌های مشترک در سال ۹۸ را نتیجه هماهنگی قابل تقدیر این دو نهاد خدمت رسان دانست.

دکتر درستی، معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز، حضور جهادی طلاب و روحانیون در مواقع بحرانی و همبستگی روحانیت در کنار پزشکان در مقابله کرونا ویروس را بی‌نظیر دانست.

حجت الاسلام موسوی در پایان به پاس قدردانی از مجاهدت‌های کادر درمانی لوح سپاسی از طرف مرکز خدمات حوزه به دکتر درستی اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha