پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / طلاب جهادی مدرسه علمیه  ولیعصر(عج)تبریز در حال کفن و دفن اموات کرونایی

حوزه/ مسئول فرهنگی مدرسه علمیه ولیعصر(عج) تبریز گفت: حوزه های علمیه و طلاب، همواره در کنار مردم بوده و هر جا مردم مشکلاتی داشتند حوزه های علمیه برای رفع آن مشکل پیشقدم بوده اند.

حجت الاسلام حسین حسینی، مسئول فرهنگی مدرسه علمیه ولیعصر(عج) تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، گفت: حوزه های علمیه و طلاب، همواره در کنار مردم بوده و هر جا مردم مشکلاتی داشتند حوزه های علمیه برای رفع آن مشکل پیشقدم بوده اند.

وی با اشاره به نقش طلاب در مبارزه با کرونا و حفظ سلامت مردم، اظهار کرد: در جریان مقابله با ویروس کرونا هم طلاب احساس مسئولیت کردند و وارد میدان شدند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: از اقدامات طلاب و روحانیون تبریزی، بحث کفن و دفن اموات کرونایی بود که آن را به نحو احسن انجام دادند و مقام معظم رهبری هم در فرمایشات خود به این موضوع  اشاره کردند.

وی تصریح کرد: طلاب تبریزی خودشان را در دیگر عرصه ها هم کنار نکشیدند، از جمله در توزیع بسته های معیشتی، ضدعفونی محلات و ... هر چه از دستشان برمی‌آمد انجام دادند.

مسئول فرهنگی مدرسه علمیه ولیعصر(عج) تبریز افزود: در بحث بلایای طبیعی(سیل و زلزله) و اکنون در بحث کرونا، طلاب در کنار مردم، پای کار هستند و  نیت قرب الهی دارند و این حرکت‌ها باعث شده مردم به این باور برسند که می‌توانند بر مشکلات فایق آیند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha