جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ رزمایش همدلی بسیج طلاب اساتید ، طلاب و روحانیون استان آذربایجان شرقی

حوزه / مسئول بسیج طلاب استان آذربایجان شرقی گفت: ۲۵۰ سبد غذایی در رزمایش کمک مؤمنانه توسط بسیج طلاب استان توزیع شد.

به‌گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز ، وحدت، همدلی و همکاری مردم در عرصه‌های مختلف ملی در طول تاریخ بی‌نظیر است، به طوری که با اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور توسط وزارت بهداشت اقدامات پیشگیرانه در راستای کنترل ویروس کرونا با همکاری مردم شروع شد.

گروه‌های جهادی خالصانه و عاشقانه و بدون هیچ چشم‌داشتی در زمان وقوع بحران در کشور از جمله وقوع سیل، زلزله و بحران شیوع ویروس منحوس کرونا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تمام توان و ظرفیت وارد میدان می‌شوند و از سراسر کشور برای حضور در منطقه‌ای که با بحران سیل و زلزله روبه‌رو شده بسیج می‌شوند.

مقام معظم رهبری به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت در سخنان ویژه این روز بر ایجاد رزمایش گسترده در راستای کمک به نیازمندان و مستمندان در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان تاکید کردند، بنابراین گروه‌های جهادی و بسیجیان همیشه در صحنه به پیام مقام معظم رهبری لبیک گفته و با تمام ظرفیت وارد میدان شدند.

حجت الاسلام علی تقوی آزاد، مسئول بسیج طلاب استان آذربایجان شرقی  در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در تبریز گفت: ۲۵۰ سبد غذایی در رزمایش کمک مؤمنانه توسط بسیج طلاب استان توزیع شد.

وی اظهار کرد: طلاب و روحانیون که در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند در این خصوص اقدامات ارزشمندی را انجام دادند و کمک مومنانه به خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا، جلوه ای از دستگیری و انفاق است که در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha