جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین در دیدار فرمانده سپاه استان با بیان این که روحانیت و سپاه همواره در حل بحران‌ها پیشگام هستند، گفت: امروز بیشترین هجمه دشمنان علیه روحانیت و سپاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا در دیدار سردار شاهرخی، فرمانده سپاه استان قزوین، از خدمات ارزشمند نیروهای مسلح، به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین به ارائه گزارشی از فعالیت های قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین پرداخت و خاطرنشان کرد: این قرارگاه یکی از گروه های جهادی و فعال است که فعالیت های مختلفی در مبارزه با ویروس کرونا داشته و این فعالیت‌ها همچنان استمرار خواهد داشت.

وی هدف از تشکیل قرارگاه جهادی حوزه را پیوند حوزه علمیه قزوین و مردم دانست و عنوان کرد: بعد از تشکیل قرارگاه و فعالیت های شبانه روزی طلاب در خدمت رسانی به مردم عزیز قطعاً پیوند حوزه های علمیه با اقشار مختلف مردم عمیق تر و مستحکم تر شد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: خوشبختانه از زمان شیوع کرونا تا به امروز تشکّل های مردمی، هیئت های مذهبی، بسیج  و نیروهای مسلح، طلاب و روحانیون به ویژه سپاه پاسداران برای کنترل و مقابله با این بیماری با تولید اقلام بهداشتی، توزیع بسته های حمایتی و گندزدایی معابر و خیابان ها به کمک مدافعان سلامت شتافتند و نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا ایفا کردند.

وی با بیان اینکه روحانیت و سپاه همواره در حل بحران ها پیشگام هستند، تصریح کرد: با این وجود امروز بیشترین هجمه دشمنان علیه روحانیت و سپاه است که مردم باید نسبت به توطئه های شوم دشمنان هوشیار باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین همکاری و تعامل حوزه علمیه قزوین با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه را یکی از برنامه های جدی این مجموعه  دانست و بر تعامل  بیشتر با این مجموعه ارزشمند، در عرصه های مختلف به ویژه در برنامه ریزی های فرهنگی تأکید کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha