جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان به مناسبت شهادت ۳ نفر از پاسداران سپاه بیت المقدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان به مناسبت شهادت ۳ نفر از پاسداران سپاه بیت المقدس بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

بسم رب الشهدا والصدیقین

شهادت هنر مردان بزرگ خداست.

بار دیگر پرندگان از نسل سینه سرخان عاشق از این دیار پرکشیدند و به دیدار مولایشان سیدالشهدا (ع) شتافتند چرا که به فرموده شهید سلیمانی ما ملت شهادت و امام حسینیم.

بار دیگر دستهای پلید و آلوده از آستین منافقین و وطن فروشان بیرون زد و سه آلاله ی عاشق پیشه را از گلستان رنگین این دیار جدا کرد.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان عروج سردار شهید و خستگی ناپذیر اسلام حاج شکیبا سلیمی و دو نفر از همراهانش که مظلومانه و غریبانه در یازدهم رمضان المبارک بسوی ارباب خود حضرت اباعبدالله الحسین پر کشیدند را محضر حضرت بقیة الله الاعظم و حضرت آیت الله امام خامنه ای و خانواده محترم این شهیدان و مردم شریف ایران و کردستان تبریک و تسلیت عرض می نماید.

دشمنان این مرز و بوم و مزدورانشان به خیال خام خود می توانند با این اقدامات مذبوحانه امنیت این خطه و منطقه را که آغشته به خون هزاران شهید می باشد را خدشه دار کنند، ولی زهی خیال باطل که این دیار پر است از شهید سلیمی ها و این آرزویی محال است.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان ضمن محکومیت شدید این اقدام جنایت کارانه و دردمنشانه خاطر نشان میکند که با این اقدامات پاسداران حریم ولایت و امنیت نه تنها از مسیر خود مایوس و دل سرد نمی شوند بلکه با قاطعیت  وصلابت بیشتر درصدد ریشه کن کردن منافقین و ضدانقلاب از این مرز و بوم خواهند بود و تا تحقق این هدف از پای نخواهند نشست؛ حتی اگر هزاران شهید از تبار سلیمی ها تقدیم گردد.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha