دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر  / برگزاری رزمایش ضیافت همدلی

حوزه / امام جمعه همدان گفت: ملتی که کریمی همانند امام حسن(ع) ندارد، برخورد با کرامت را فرا نگرفته است، اما ملت ما از آنجایی که در ساحت مقدس اهل بیت(ع) تربیت شده‌اند، امروز نمونه و مظهر کرامت و نماد اخلاق اسلامی و انسانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در رزمایش ضیافت همدلی که در حسینیه باغ بهشت همدان برگزار شد، اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا تمام کشورهای دنیا با این مشکل روبرو شده‌اند، اما وجه تمایز کشور ما با کشورهای دیگر که به نوعی خود را ابرقدرت می‌دانند، این است که همه مردم و مسئولان ما در این آزمون، نمره عالی کسب کردند.

وی با بیان اینکه در ادامه کمک‌های مؤمنانه نیازمند توجه بیشتری به جامعه روستایی هستیم، ابراز کرد: بسیاری از کسانی که جز جامعه روستایی هستند به لحاظ آنکه کارگر فصلی و یا به صورت روزمزد کسب درآمد می‌کنند، پس از شیوع این بیماری با مشکل مواجه شده‌اند و نیازمند توجه مسئولان و مردم هستند.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه در نحوه توزیع بسته‌های معیشتی نیازمند مدیریت زمان هستیم، گفت: از آنجایی که امکان دارد شاید در دو ماه آینده موج دوم این بیماری رخ دهد، بنابراین باید در نحوه توزیع و مدیریت زمان تدبیر خاصی اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه همه ما موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا هستیم، مطرح کرد: قطعا همه ما امیدواریم هرچه زودتر امکان مذهبی بازگشایی شوند، اما در شرایط فعلی، درب مساجد برای برگزاری نماز به صورت فرادی باز است و نمازهای جماعت در آن برگزار نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)، کرامت ملت ایران را نشأت گرفته از مکتب اهل بیت(ع) دانست و گفت: ملتی که کریمی همانند امام حسن(ع) ندارد، برخورد با کرامت را فرا نگرفته است؛ اما ملت ما از آنجایی که در ساحت مقدس اهل بیت(ع) تربیت شده‌اند، امروز نمونه و مظهر کرامت و نماد اخلاق اسلامی و انسانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha