دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه بانه شهادت ۳ تن از رزمندگان سپاه بیت المقدس کردستان به دست عوامل ضدانقلاب را محکوم کرد و گفت: بی گمان خون شهدای مظلوم امروز، زمینه ساز وحدت بین برادران سنی و شیعه در کشور به ویژه در کردستان خواهد شد.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان ضمن تسلیت شهادت سه نفر از پرسنل سپاه بیت المقدس کردستان به دست عوامل ضدانقلاب، اظهار کرد: شهادت مظلومانه سه تن از رزمندگان سپاه پاسداران استان کردستان که در درگیری با عوامل ضد انقلاب به فیض شهادت نائل آمدند مایه تالم و تاثر شد.

امام جمعه شهرستان بانه ادامه داد: خداوند در آیه ۳۲ سوره مائده می فرماید هر کس نفسی را بدون حق و یا بدون گناهی بکشد، مثل آن است که همه مردم را کشته است، لذا کاری که امروز عوامل نفاق در کردستان انجام داده اند مصداق بارز این آیه قرآن می باشد.

این عالم اهل سنت اظهار کرد: دشمنان به گمان خود با اقدام ضدبشری روحیه استکبارستیزی ملت ایران به ویژه مردم کردستان را در هم می شکنند، ولی بالعکس با این عمل وحشیانه خود باعث ایجاد وحدت و انسجام بیشتر در بین ملت ایران شده اند.

ماموستا خدایی بیان کرد: بی گمان خون شهدای مظلوم امروز، زمینه ساز وحدت بین برادران سنی و شیعه در کشور به ویژه در کردستان خواهد شد، زیرا ترور و خشونت در اسلام راستین هیچ جایگاهی ندارد.

امام جمعه شهرستان بانه در پایان سخنان خود تاکید کرد: بنده به نوبه خودم شهادت فرزندان این مرزوبوم را به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران و مردم استان کردستان تسلیت عرض می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha