پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: امروز وظیفه همه ماست که با جدی گرفتن این بیماری و رعایت نکات بهداشتی، قدردان تلاش های مدافعان سلامت باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی، عصر سه شنبه ۱۶ اردیبهشت در برنامه تقدیر از جامعه پزشکی استان قزوین، از تلاش‌های ارزشمند کادر درمانی در بیمارستان‌های استان قدردانی کرد.

وی افزود: سختی هایی که شما کادر درمانی و پرستاران در این دو ماه و در حال حاضر برای نجات جان بیماران کرونایی متحمل شدید قطعاً مورد رضای خدای متعال قرار خواهد گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: تلاش ها و ایثارگری مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا بار دیگر روحیه جهاد و شهادت را در بین مردم زنده کرده و این عملکرد درخشان نشان دهنده مسئولیت پذیری و تعهد این عزیزان است و برای ما تداعی کننده رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: کادر درمانی بیمارستان ها و  مراکز بهداشتی با وجود آگاهی از همه خطرها و آسیب هایی که ویروس کرونا می تواند به آنها و خانواده شان وارد کند شجاعانه ایستادند و به مقابله با این ویروس منحوس شتافتند و تا این بیماری ریشه کن نشود از مبارزه دست نخواهند کشید.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: متأسفانه برخی افراد در جامعه هنوز خطر این بیماری را جدی نگرفته اند و نمی دانند سهل انگاری در رعایت نکات بهداشتی باعث ابتلاء بیشتر افراد به کرونا و در نتیجه افزایش فشار کاری بر روی کادر درمانی بیمارستان ها خواهند شد.

وی افزود: امروز وظیفه همه ماست که با جدی گرفتن این بیماری و رعایت نکات بهداشتی قدردان تلاش های ارزشمند این عزیزان باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha