پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جنگ امروز در جبهه اقتصادی است، وظیفه دولتمردان را بسیار حساس خواند و گفت: از آنجایی که مسائل اقتصادی وابسته به بودجه می‌باشد، و بودجه هم در دستان دولت است، بنابراین کلید حل مسائل و مشکلات اقتصادی، در دست دولتمردان قرار دارد.

آیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ضمن تبریک آغاز سال نو، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، خاطر نشان کرد: در این روزها که اکثر مردم در کنار خانواده‌های خود قرار دارند، باید از کادر پزشکی و درمان کشور و خصوصا استان همدان که با به خطر انداختن جان خود، در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند، تقدیر ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مردم ما با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و دیگر دلسوزان در زمینه کرونا، عملکرد خوبی داشته‌اند، ابراز داشت: در شرایط فعلی که، با این مشکل مواجه شده‌ایم و سراسر کشور و جهان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، خواهش ما از همه مردم این است که نهایت همکاری را با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا داشته باشند و مراقبت بیشتری از خود در برابر این ویروس منحوس داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال‌های گذشته، بر مسائل اقتصادی تاکید بسیاری داشتند، یادآور شد: امروز استکبار جهانی، تمام توان خود را برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد قرار داده است و لذا ما نیز باید تمام تلاش خود را برای مقابله با این نقشه دشمن به کار گیریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در طول ۸ سال دفاع مقدس، دشمن در زمینه نظامی، با کشور ما در حال مبارزه بود و پس از پایان یافتن جنگ، وارد تهاجم در حوزه فرهنگی شدند، اما با وجود نمازهای جمعه و روحیه معنوی حاکم بر مردم به موفقیت دست نیافتند، و لذا توان خود را در عرصه اقتصادی و جنگ اقتصادی قرار داده‌اند.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه جنگ امروز در جبهه اقتصادی است، وظیفه دولتمردان را بسیار حساس خواند و گفت: از آنجایی که مسائل اقتصادی وابسته به بودجه می‌باشد، و بودجه هم در دستان دولت است؛ بنابراین کلید حل مسائل و مشکلات اقتصادی، در دست دولتمردان قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید برای تحقق شعار سال، دست در دست هم دهند، اظهار داشت: در کنار دولت مردان، نمایندگان مجلس نیز موظف هستند تا با شناسایی قوانینی که به تعبیر حضرت آقا دست و پا گیر هستند و مانع از تحقق شعار سال می‌شود، در مسیر حذف و تغییر آن قدم بردارند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قوه‌قضاییه نیز باید با دقت تخلفات موجود را مورد بررسی قرار دهد و خصوصا با جلوگیری از ورود قاچاق به کشور، گام مهمی را در تحقق شعار سال بردارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان اینکه در این مسیر نیازمند همراهی مردم نیز هستیم، ابراز داشت: در طول سال‌های پس از انقلاب هرگاه شاهد شکل گیری بسیج عمومی در کشور بوده‌ایم، موفقیت‌های بزرگی را به دست آورده‌ایم، که از آن می‌توان به تشکیل بسیج عمومی در پیروزی انقلاب، در حضور امام خمینی(ره) در کشور، در دفاع مقدس و حتی موفقیت‌ها در موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد.

آیت الله موسوی اصفهانی تاکید کرد: در شرایط امروز و در مبارزه با ویروس کرونا نیز شاهد شکل گیری این بسیج مردمی هستیم که با حضور جهادی و داوطلبانه خود، در حال خدمت‌رسانی می‌باشند و صحنه‌های زیبایی را رقم زده‌اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha