جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه بحران کرونا ثابت کرد جامعه نیاز به مدیریت جهادی دارد، گفت: شیرمردان جهادی با رهنمودهای راهگشا و دم مسیحایی امامین انقلاب، به وقت نیاز در میدان هستند.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با اشاره به اینکه حضور گروه‌های جهادی در شیوع ویروس منحوس در کنار مدافعان سلامت مایه قوت قلب آنان بود، گفت: در صحنه بودن روحیه انقلابی در قالب فرهنگ جهادی، ریشه در فرامین اسلام ناب محمدی(ص) دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در ادامه افزود: با نگاهی کوتاه به عملکرد نهادهای انقلابی که به فرمان حضرت امام(ره) تأسیس شدند، شاهد ایجاد موجی از امید و نشاط در سطح جامعه، خصوصا طبقه مستضعف، حاشیه شهرها و روستاهای محروم و دورافتاده هستیم.

وی تصریح کرد: وقتی که مدیریت انقلابی و روحیه جهادی به قصد خدمت خالصانه در رأس امور اجرایی کشور قرار گرفت، حقاً به شعار ناب شهید مظلوم آیت الله بهشتی(ره) مبنی بر «ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت» جامه عمل پوشانده است.

حجت الاسلام کرمی نیا اظهار داشت: در بحران کرونا خدمات تمام نیروهای مسلح، گروه‌های جهادی در شرکت های دانش بنیان و کارگاه‌های تولیدی دولتی و خصوصی از جمله در مساجد، حسینیه ها برای تولید نیازمندی‌های بهداشتی، پزشکی در تاریخ ثبت خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه بحران کرونا ثابت کرد جامعه نیاز به مدیریت جهادی دارد، ادامه داد: شیرمردان جهادی چه در دوران دفاع مقدس و چه اکنون با راهنمودهای راهگشا و دم مسیحایی امامین انقلاب، به وقت نیاز در میدان هستند.   

حجت الاسلام کرمی نیا خاطرنشان کرد: همان‌گونه که در خلال توانمندی نهادهای انقلابی و خدمت رسانی خالصانه، شاهد رضایت مردم از عملکرد آنها بودیم. بار دیگر در بحران کرونا، تربیت یافتگان آموزه‌های دینی به داد نیازمندان رسیدند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه با نیم نگاهی در یک موقعیت مساوی که کمبود ماسک و مقابله با کروناست؛ اولین اتفاق در آمریکا هجوم مردم برای خرید اسلحه بود، گفت: برخلاف مردم مغرب زمین، در ایران اسلامی یک کفاش و بازاری بین مردم ماسک توزیع کردند و مغازه داری نیز در محل کسبش، آب و مواد شوینده برای استفاده عموم قرار داد.

وی در پایان گفت: آنچه که دشمن ما، در بیش از ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی نتوانسته به آن پی ببرد، همین روحیه ایثار گروه‌های جهادی و مردمی در کنار مدافعان سلامت است که در آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی مبتلا به کرونا، وجود ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ح رازیانی IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    0 0
    چرا در حوزه علمیه کرمانشاه قرارگاه حوزوی مبارزه با کرونا تشکیل نشد؟