جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ایران امروز

حوزه/ شیوع گسترده کرونا در ایران و اقدامات متنوع و جدید دولت و ارگان های مرتبط و توفیقات آنها در این زمینه در برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این برنامه به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی ضمن بررسی تصمیمات جدید دولت و نحوه اجرای آنها در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا به تبادل نظر پیرامون روند رشد یا کاهش آلودگی به ویروس در ایران می پردازد.

در این برنامه نظرات و توصیه های کارشناسان در این حوزه مورد واکاوی قرار گرفته و گفت و گو درخصوص واکنش ها و کمک های بین المللی به ایران صورت می گیرد.

این برنامه همچنین با اشاره به توفیقات تیم های تحقیق و توسعه ایرانی برای دست یافتن به واکسن کرونا، تمهیدات دولت برای دسترسی مردم به امکانات بهداشتی، دارویی و غذایی در شرایط شیوع کرونا و اقدامات در زمینه ساخت کیت های تشخیص ایرانی را مورد نقد و بررسی قرار خواهد داد.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد چهارشنبه ۳ اردیبهشت از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات ۰۶:۰۰، ۱۳:۰۰ و ۱۸:۰۰ و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات ۰۸:۰۰ و ۲۱:۰۰ و جمعه ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha