شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آفریقا امروز

حوزه/ برنامه این هفته «آفریقا امروز» (Africa Today) در شبکه پرس تی وی به بررسی پیشنهاد بی‌شرمانه دو پزشک فرانسوی برای آزمایش واکسن کرونا در آفریقا اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با اشاره به پیشنهاد اخیر دو پزشک فرانسوی مبنی بر آزمایش واکسن ویروس کرونا برای اولین بار روی مردم آفریقا که در شبکه تلویزیونی LCI فرانسه مطرح شد، به واکاوی واکنش ها در قبال این پیشنهاد می پردازد.

در این برنامه ضمن مروری بر سوابق کشورهای غربی و فرانسه در ارتکاب به اقدامات مشابه در گذشته و سال ها سوءاستفاده از مردم آفریقا، اقداماتی همچون انجام آزمایش های هسته ای فرانسه در کشور الجزایر در سال های نه چندان دور مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

این برنامه همچنین به بررسی اقدامات ضروری و لازم از سوی دولت های آفریقایی برای جلوگیری از استثمار خود توسط کشورهای غربی خواهد پرداخت.

در ادامه این برنامه موضوع افزایش استخراج از معادن در تانزانیا بررسی خواهد شد.

در این زمینه با نگاهی به صنعت استخراج از معادن در آفریقا و کشور تانزانیا، اقدامات دولت تانزانیا در اعمال قوانین و محدودیت هایی در زمینه استخراج سنگ های معدنی و نقش صنعت استخراج از معادن آفریقا در تحول زندگی مردم کشورهای این قاره مورد نقد و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

«آفریقا امروز» با اجرای هنیا مبارک و شیلا نلیما، امروز دوشنبه ۱ اردیبهشت ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

تکرار این برنامه سه شنبه ساعت ۰۸:۰۰ و ۱۷:۰۰، چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰، پنجشنبه ساعت ۰۱:۰۰ بامداد و ۱۳:۰۰ و جمعه ساعت ۰۹:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha