پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 896940
۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
وضعیت فلسطین

حوزه/ مروری بر وضعیت فلسطین در روزهای کرونا و بررسی سیاست های مخاطره‌آمیز اسرائیلی ها در قبال فلسطین در برنامه این هفته «پرونده های فلسطین» (Palestine Files) در شبکه پرس تی وی صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این برنامه با نگاهی به وضعیت شیوع کرونا در فلسطین و به طور خاص نوار غزه و کرانه باختری، وضعیت بهداشت و سلامت مردم محاصره شده غزه در این روزها و کمبود تجهیزات پزشکی و دارو در این منطقه را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

در این برنامه با اشاره به گزارش سازمان ملل درخصوص مناسب نبودن سیستم درمانی در نوار غزه به منظور مقابله با ویروس کرونا و وجود تنها 3 هزار تخت بیمارستانی برای حدود 2 میلیون انسانی که در محاصره نظامی قرار دارند، پیامدهای اقتصادی شیوع ویروس کرونا در نوار غزه مورد واکاوی قرار می گیرد.

این برنامه همچنین ضمن مروری بر اقدام رژیم صهیونیستی در مسدود کردن بخشی از درآمدهای مالیاتی فلسطین که می تواند برای مبارزه با ویروس کرونا مورد استفاده قرار گیرد به نقد و بررسی تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی در گسترش شهرک سازی های غیرقانونی و حمله به غیرنظامیان خواهد پرداخت.

«پرونده های فلسطین» به تهیه کنندگی حسین الشیماری و اجرای وسام البحرانی جمعه 5 اردیبهشت ساعت 12:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

تکرار این برنامه جمعه ساعت 00:03، شنبه ساعت 13:00 و 20:00، یکشنبه ساعت 04:00 ، دوشنبه ساعت 11:00 و 17:00 و سه شنبه ساعت 15:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha