جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 898763
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۰
ما مردم

حوزه/ بحث و گفت و گو درخصوص اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران در برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در برنامه «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با نگاهی به کمپین فشار حداکثری آمریکا علیه ایران، تصمیم آمریکا مبنی بر تمدید 30 روزه معافیت عراق برای ادامه واردات برق از ایران و اهداف این اقدام مورد واکاوی قرار می گیرد.

این برنامه در ادامه ضمن مروری بر تلاش های آمریکا طی هفته های اخیر برای اعمال فشار بر ایران به بررسی سخنان مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا درخصوص خروج آمریکا از معاهده برجام و تلاش های این کشور برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران در شرایطی که ممنوعیت های مربوط به فروش سلاح به ایران به موجب مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت در تاریخ 18 اکتبر برداشته می شود، خواهد پرداخت.

تلاش آمریکا برای تعیین تحریم های ظالمانه علیه ایران در شرایط همه گیری ویروس کرونا در دنیا، تنش های آمریکا و ایران در منطقه خلیج فارس، واکنش های آمریکا بعد از ارسال ماهواره نظامی نور به فضا و واکنش جامعه جهانی در قبال اقدامات آمریکا علیه ایران در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

در بخش دیگر این برنامه واکنش ها در آمریکا نسبت به سخنان ترامپ درخصوص ویروس کرونا مورد نقد و تبادل نظر قرار می گیرد.

در این خصوص با اشاره به انتشار اطلاعات نادرست و جعلی در صحبت های ترامپ در مورد ویروس کرونا به بررسی توصیه کارشناسان به عدم توجه مردم به سخنان نادرست وی و نقش آمریکا در مقابله با همه گیری ویروس کرونا و اقدامات دولت این کشور در این زمینه پرداخته می شود.

«ما مردم» شنبه 13 اردیبهشت ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش شد.

تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:03 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha