جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
داخل اسرائیل

حوزه/ موضوع برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی به بررسی انتخابات کنگره جهانی صهیونیسم و بررسی ابعاد و گستردگی آن در جهان اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  برنامه «داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به تاریخچه و شکل گیری کنگره جهانی صهیونیستم که حدود یک قرن از پایه گذاری آن می گذرد به مرور سی و هشتمین دوره انتخابات این کنگره می پردازد.

این برنامه همچنین ضمن واکاوی نفوذ و قدرت گنگره جهانی صهیونیسم در جهان و فعالیت آن به عنوان عالی ترین نهاد هماهنگ کننده سیاست های لابی صهیونیسم در دنیا، اقدامات و وظایف آن را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

در ادامه این برنامه نقد و گفت و گو پیرامون تأثیرات و نفوذ کنگره جهانی صهیونیسم بر پارلمان رژیم صهیونیستی و تقابل میان احزاب موجود در اسرائیل صورت گرفته و نقش این گنگره در حمایت از شهرک سازی های غیرقانونی و تجاوزات رژیم صهیونیستی در فلسطین بررسی خواهد شد.

«داخل اسرائیل» چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۲۲:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۶:۰۰، جمعه ساعت ۲۰:۰۰، دوشنبه ساعت ۱۹:۲۰ و سه شنبه ساعت ۲۲:۰۰ پخش خواهد شد.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha