جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پرونده‌های فلسطین

حوزه/ تجاوزات اسرائیل در روزگار کرونا، افزایش اقدامات غیرقانونی اسرائیل و فرصت طلبی از بی دفاعی فلسطینیان در برابر شیوع کرونا عنوان محورهای مورد بررسی در برنامه این هفته «پرونده‌های فلسطین» (palestie files) در شبکه پرس تی وی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در برنامه «پرونده‌های فلسطین» با نگاهی به افزایش اقدامات خشونت آمیز رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و گسترش شهرک سازی‌های غیرقانونی و تشدید حملات شبانه و افزایش بازداشت ها در شرایطی که جهان مشغول مبارزه با ویروس کرونا است، اقدامات رژیم صهیونیستی در بمباران شهرها، روستاها و کمپ های فلسطینیان طی هفته ها و ماه های اخیر مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

این برنامه ضمن بررسی چگونگی بهره برداری رژیم صهیونیستی از شرایط شیوع کرونا برای گسترش شهرک سازی های خود، واکنش جامعه بین المللی در قبال اقدامات رژیم صهیونیستی در دوران شیوع کرونا در فلسطین را مورد واکاوی قرار می دهد.

در این برنامه همچنین بررسی درخصوص شیوع گسترده ویروس کرونا در میان شهرک نشینان و همچنین سربازان رژیم صهیونیستی صورت خواهد گرفت.

«پرونده های فلسطین» به تهیه کنندگی حسین الشیماری و اجرای وسام البحرانی جمعه 19 اردیبهشت ساعت 12:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

تکرار این برنامه جمعه ساعت 00:03، شنبه ساعت 13:00 و 20:00، یکشنبه ساعت 04:00 ، دوشنبه ساعت 11:00 و 17:00 و سه شنبه ساعت 15:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha