جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
غیرقابل اعتمادها

حوزه/ مستند «غیرقابل اعتمادها» (Untrustworthy) از تولیدات جدید شبکه پرس تی وی روی آنتن این شبکه می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مستند «غیرقابل اعتمادها» به تهیه کنندگی محمد طیب محصول سال 2019 (1398) است و به بررسی برخی معاهده های آمریکا از جمله پیمان های امضا شده با بومیان سرخپوست این کشور، معاهده کیوتو، معاهده با ایران(برجام)، پیمان آب و هوایی پاریس و... پرداخته و ضمن اشاره به نقض این پیمان ها از سوی آمریکا، نقش دولت و دولتمردان آمریکایی در ایجاد و گسترش ناامنی در جهان را مورد واکاوی قرار می دهد.

این مستند که تولید آن از آبان 97 آغاز شده و اواخر سال 98 به پایان رسیده است با استفاده از تصاویر آرشیوی مصاحبه های رؤسای جمهوری آمریکا و با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن طبقه حاکم آمریکا به بررسی عملکرد رؤسای جمهوری این کشور از جمله ترامپ، اوباما، کلینتون و... پرداخته با حضور یک مجری- بازیگر به روایت واکنش رهبران آمریکا نسبت به معاهده ها و پیمان های این کشور از ابتدای تأسیس آن تاکنون و شباهت‎‌های همه این رهبران نسبت به نقض پیمان های بین المللی می پردازد.

همچنین در این اثر مستند گفت‌وگوهای حضوری یا از طریق اسکایپ با کارشناسان و فعالان رسانه ای، سیاسی و اجتماعی درخصوص موضوع یاد شده انجام گرفته است که از آن جمله می‌توان به مصاحبه با پائول کرگ رابرتز اقتصاددان و از اعضای سابق دولت فدرال آمریکا و دیوید بارسامیان نویسنده و تحلیلگر سیاسی و از فعالان رسانه ای آمریکا اشاره کرد.

محمد طیب و صادق دهقان کارگردانی مستند «غیرقابل اعتمادها» را بر عهده داشته و فرشاد موسی زاده(نویسنده)، زهرا عنایتی(پژوهشگر)، امید روشندل(مجری- بازیگر) و سونیا سرلک(مدیر تولید) از دیگر عوامل تهیه آن هستند.

«غیرقابل اعتمادها» جمعه 19 اردیبهشت ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این مستند شنبه ساعت 03:30، 12:00 و 23:30، یکشنبه ساعت 06:00 و 18:00 و دوشنبه ساعت 08:30 پخش خواهد شد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha