جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با بیان اینکه برخی در ایام کرونا خودتحقیری را به اوج رساندند، گفت: زمستان سرد کرونا هم می گذرد و روسیاهی برای کسانی می ماند که با ویروس خودتحقیری و خودباختگی در فضای مجازی خودی نشان دادند.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه برخی در شیوع کرونا خودتحقیری را به اوج رساندند، گفت: زمستان سرد کرونا هم می گذرد و روسیاهی برای کسانی می ماند که با ویروس خودتحقیری و خودباختگی در فضای مجازی خودی نشان دادند.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با بیان اینکه افرادی با کمال تعجب آمار و اعلامیه های وزارت بهداشت را در خصوص وضعیت مبتلایان و فوت شدگان در ایران را باور نکرده اند، گفت: برخی با خودتحقیری رقم تلفات و وضعیت کرونا را در سایر کشورها، به رغم پنهان کاری و سانسور شدید در دادن آمار و اخبار قبول داشته و آن ها را تنها راستگویان عالم می دانند. فت: چرا برخی باور ندارند که ملت نجیب ما در «سونامی کرونا»، در عین حالی که توان خرید قوت روزانه را داشتند، اما به خود اجازه خرید بیش از حد و غارت وحشیانه فروشگاه ها را مثل آمریکا و انگلیس به خود ندادند.

وی با اشاره به هجمه فرصت طلبان علیه شهر مقدس قم، خاطرنشان کرد: دکتر حریرچی، معاون وزیر بهداشت اعلام می کند: «شیوع کرونا» هیچ ارتباطی با استان قم و طلبه‌های چینی نداشت‌ و برخی استان ‌ها همزمان با قم به کرونا مبتلا بودند.

حجت الاسلام نجادی در پایان گفت: برگشت مردم به روال نسبتاً طبیعی در شیوع کرونا، حاکی از کاهش مبتلایان که حاصل زحمات مدافعان سلامت و همکاری گروه های جهادی و مردمی بود. لکن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را باید رعایت کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha