سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تقدیر

حوزه/ مدیر بیمارستان کوثر سمنان از اقدامات جهادی مدیریت حوزه و طلاب و روحانیون استان در جبهه حفظ سلامت مردم و مبارزه با کرونا تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، دکتر محمد معماریان، مدیرعامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان، با حضور در مدیریت حوزه علمیه سمنان، از اقدامات جهادی مدیریت حوزه و طلاب و روحانیون استان در جبهه حفظ سلامت مردم و مبارزه با کرونا تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان در جلسه ای با حجت الاسلام والمسلمین رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان، گروه های جهادی طلاب و روحانیون را یاریگر نظام سلامت کشور دانست و تصریح کرد: بدون شک این روزهای سخت با استقامت ملت بزرگ ایران سپری خواهد شد، اما اقدامات جهادی طلاب و روحانیون در قالب یاوران سلامت، ماندگار و محفوظ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

اقدامات جهادی حوزویان سمنانی در مقابله با کرونا/ ۴۲۸ طلبه در خدمت سلامت مردم

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان هم با اشاره به فعالیت های جهادی طلاب و روحانیون اظهار کرد: گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه پا به پای کادر درمان در میدان مبارزه با کرونا حاضرند.

وی، با اشاره به فعالیت ۴۲۸ نفر از طلاب خواهر و برادر جهادی استان سمنان در عرصه مقابله با کرونا، افزود: از این تعداد ۲۲۹ نفر از طلاب برادران و ۱۹۹ نفر از طلاب خواهر  هستند.

برپایه این گزارش، در پایان این جلسه مدیر بیمارستان کوثر سمنان، با اهدای لوح های تقدیر، از اقدامات مدیریت حوزه استان و گروه های جهادی طلاب و روحانیون قدردانی و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha