جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه گفت: دستور شهادت سردار سلیمانی را رئیس جمهور آمریکا صادر کرد، نه فقط یک شخص حقیقی، گرچه ترامپ به عنوان یک شخص حقیقی متهم است، اما پرونده این جنایت تنها به او خلاصه نمی شود و شخصیت حقوقی و رژیم آمریکا هم مجرم است.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه پیروز انتخابات آمریکا هر که باشد، تاثیری بر کاهش تحریم ها ندارد، اظهار داشت: برای ملت انقلابی دشمنی سران کاخ سفید در اذهان ماندگار است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه ادامه داد: خوشحالی از شکست ترامپ بی خبری از ماهیت پلید آمریکا است که هر لحظه استکبار جهانی به دنبال دسیسه چینی برای آسیب رساندن به ایران اسلامی می باشد.

وی تصریح کرد: شادی غربگراها از به قدرت رسیدن خالقان داعش در آمریکا، نهایت بی بصیرتی و غفلت از جنایات آمریکا در حق ملت نجیب و انقلابی ایران است.

حجت الاسلام نجادی بیان کرد: دستور شهادت سردار سلیمانی را رئیس جمهور آمریکا صادر کرد، نه فقط یک شخص حقیقی، گرچه ترامپ به عنوان یک شخص حقیقی متهم است، اما پرونده این جنایت تنها به او خلاصه نمی شود و شخصیت حقوقی و رژیم آمریکا هم مجرم است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه گفت: شکست ترامپ یعنی شکست سیاست های غلط آمریکا به عنوان تجسم شیطان بزرگ در خاورمیانه، برخلاف سینه چاکان جریان غربگرا که «جو بایدن» را از سیاست نظام سلطه دور دانسته و پیروزی او را «بازگشت اُمید به ایران» می داند.

حجت الاسلام نجادی اظهار کرد: در حقیقت ترامپ و هیئت حاکمه دولت آمریکا از ملت مقاوم ایران باختند، جا دارد تمام جریانات سیاسی داخل نظام، این اقتدار را تقویت نموده و قدردان آن باشیم.

 مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه خاطرنشان کرد: زهی خیال باطل که برخی ساده لوحان سیاسی، با چراغ سبز نشان دادن به «بایدن» معاون «اوباما»، به گفته خودشان برای مذاکره منتطر فرصت هستند.

وی در پایان گفت: تاکتیک های روسای جمهور آمریکا از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در عین حالی که تغییر داشته، اما هیچ کدام از آنان در دشمنی با مردم استکبار ستیز، هیچ گاه کوتاه نیامده و دست بردار نیستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha