سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه، گفت: در حالی که کالاهای مورد نیاز مردم اعم از روغن، برنج، گوشت، و ... به میزان کافی در چرخه تولید وجود دارد و بعضاً در انبار گمرکات در حال فاسد شدن است، چرا باید در بازار با کمبود مواجه باشیم.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به اینکه عدم هماهنگی بین دستگاه ها در جنگ اقتصادی، قابل تحمل نیست، اظهار داشت: انبار کالا در گمرکات و عدم دسترسی مردم به مایحتاج معیشتی خود، حتی صدای رئیس جمهور  را هم درآورد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: بسیاری از گرانی های اخیر هیچ توجیهی ندارد... هیچ دلیلی ندارد، باید آن را علاج کرد. گفت: نباید مسئولان امر فرصت سوزی کرده و مردم نجیب و وفادار به انقلاب را در مشکلات و فشار معیشتی تنها بگذارند.

حجت الاسلام نجادی بیان کرد: در حالی که کالاهای مورد نیاز مردم اعم از روغن، برنج، گوشت، و ... به میزان کافی در چرخه تولید وجود دارد و بعضاً در انبار گمرکات در حال فاسد شدن است، چرا باید در بازار با کمبود مواجه باشیم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه با اشاره به این که جنگ اقتصادی با نابسامانی در شبکه توزیع تشدید می شود،  خاطر نشان کرد:  جریان نفوذ از طریق مدیریت رها شده قیمت ها، بازار و ضعف نظارت ها بر شبکه پخش کالا، به دنبال ایجاد جو روانی و پشیمانی مردم انقلابی از مسیر طی شده و دست شستن از فرامین امامین انقلاب است.

وی در پایان گفت: حال که برخی کوته فکران وضعیت معیشتی امروز کشور را محصول روحیه انقلابی گری و استکبار ستیزی ما می دانند، پس چرا عربستان و مصر که کلفت سیاسی آمریکا هستند، از لحاظ اقتصادی از ایران اسلامی عقب ترند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha