جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قدرت الله خدابنده لو مدیر مدرسه سفیران هدایت مطلع الفجر گیلانغرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت گیلانغرب گفت: شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، اثبات ناکارآمدی سیاست های آمریکا و پیروزی جبهه مقاومت در منطقه است.

حجت الاسلام قدرت الله خدابندلو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه تک دوره ای شدن ریاست جمهوری ترامپ آغازی بر پایان نظام سطله در دنیاست، اظهار داشت: پیروزی بایدن، حکایت از خسته شدن مردم آمریکا از سیاست های جنگ طلبانه و لشگرکشی ترامپ به خاورمیانه است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت گیلانغرب ادامه داد: سیاست غلط ترامپ در منطقه خاورمیانه، همچون به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، و گوشمالی ایران اسلامی در موشک باران پایگاه عین الاسد، آمریکا را در بین رقبایش متزلزل کرد.

وی تصریح کرد: شکست ترامپ در اجرای سیاست های سلطه طلبانه در منطقه، رئیس جمهور جدید آمریکا را مجبور به عقب نشینی از برخی مواضع خود در غرب آسیا خواهد کرد.

حجت الاسلام خدابندلو بیان کرد: با توجه به هزینه نجومی حضور نظامیان آمریکا در منطقه، از طرفی شکست سیاست های شیطان بزرگ و فرار از منجلاب خطر، عقب نشینی شیطان بزرگ به معنای وسعت گستره نفوذ ایران و جبهه مقاومت خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت گیلانغرب گفت: شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، اثبات ناکارآمدی سیاست های آمریکا و پیروزی جبهه مقاومت در منطقه است.

حجت الاسلام خدابندلو اظهار اشت: ترک پایگاه های نظامیان آمریکا در غرب آسیا، نشان از افول قدرت گذشته داشته، و این حرکت معکوس بزرگترین ضربه را به متحدان شیطان بزرگ در وابستگی به قدرت‌های فرامنطقه ای دارد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت گیلانغرب خاطرنشان کرد: اقتدار و توانمندی نظامی ایران اسلامی بر دوست و دشمن پوشیده نیست و در صورت تدبیر و مدیریت جهادی می شود، مشکل اقتصادی و معیشت مردم نجیب و وفادار به انقلاب را در سایه امنیت پایدار حل کرد.

وی در پایان گفت: انحطاط به نمایش گذاشته و بدون روتوش در مناظرات انتخاباتی آمریکا و افول قدرت منطقه ای در خاورمیانه، شادی جریان غربگرا و کاسه لیسان در کشورهای وابسته را به عزا تبدیل خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha